Sonntag, 19. Januar 2014

We are who we are



HalliHalloHallöchen :)

"I've been wasting a lot of time
Looking in mirrors and hating on me
But now I like what I see

I know, I never be perfect
I know but I'm gonna work it
Let go, put your new shoes on
The new you on

We are who we are
Pretties is a big word 
And I'm gonna shine like a star
'Cause I'm the only me in this world"












Jacke: H&M
Lederjacke: C&A
Top: H&M
Hose: H&M Basics
Schuhe: Converse 
Kette: die habe ich fast schon seit meiner Geburt, also weiß ich nicht woher sie ist
Ringe: H&M, JustFab
Uhr: Ice Watch


Bis Bald ihr alle da draußen ♥




1 Kommentar:

  1. Das Top finde ich richtig schön(:
    Schau doch mal bei mir vorbei wenn du Lust hast?(:
    Liebe Grüße
    Leonie von http://haareundbeauty.blogspot.de/

    AntwortenLöschen